پمپ

بهترین پمپ آب خانگی ایرانی چیست؟

بهترین پمپ آب خانگی ایرانی

بهترین پمپ آب خانگی ایرانی چیست؟

برای دسترسی راحت‌تر به آب و انتقال آن از یک نقطه به نقاط دیگر از دستگاه‌های کاربردی و پیشرفته‌ای به نام پمپ آب استفاده می‌شود. هم اکنون در سرتاسر جهان شاهد استفاده از این دستگاه‌ها در مدل و برندهای بسیار مختلف هستیم. این پمپ‌ها در مدل‌های خانگی برای تامین آب مورد نیاز ساختمان‌های مسکونی بیشترین سطح کاربرد را دارند.
 معمولاً پمپ‌های آب خانگی با نیروی برق کار کنند و بسته به نوع مدل، قدرت و سایر مشخصات فنی دستگاه بدون شک قدرت عملکرد آن نیز متفاوت خواهد بود. امروزه کاربران به دنبال بهترین پمپ آب خانگی ایرانی هستند که در کشور تولید شده و قیمت مقرون به صرفه‌ای دارد.

اهمیت کاربرد پمپ آب خانگی

یکی از معضلاتی که بسیاری از خانواده‌های آپارتمان نشین با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، کاهش فشار آب خانه است. امروزه در بسیاری از شهرهای کشور شاهد کاهش فشار آب به دلیل کمبود منابع آب هستیم. بهترین راهکار برای برطرف ساختن این مشکلات استفاده از بهترین پمپ آب خانگی ایرانی با کیفیت عالی است.
شاید برای شما هم جای سوال باشد که در بین مدل‌های مختلف پمپ‌های تولید داخل کدام مدل و کدام برند مناسب‌تر خواهد بود. شما کاربران عزیز با توجه به تعداد طبقات یا واحدهای ساختمان و با در نظر قرار دادن حداکثر متراژ هر واحد می‌توانید پمپ را در یک توان مناسب انتخاب کنید.
  • برای ساختمان‌های یک طبقه با تعداد واحد یک و تا حداکثر ۱۵۰ متر نیاز به پمپ‌هایی با توان ۰.۵ اسب بخار است.
  • در ساختمان‌های سه طبقه با تعداد ۶ واحد و حداکثر ۷۵ متر می‌توانید پمپ‌هایی را با توان یک اسب بخار انتخاب کنید.
  • اگر برای ساختمان‌های چهار طبقه با تعداد ۸ واحد در حداکثر متراژ ۶۸ تا ۷۵ به دنبال یک پمپ مناسب هستید، می‌توانید پمپ‌هایی را با توان یک اسب بخار بخرید.
  • برای ساختمان‌های پنج طبقه با ۱۰ واحد ۱۰۰ متری پمپ‌هایی با توان ۱.۵ اسب بخار پاسخگو هستند.
  • برای ساختمان‌های پنج طبقه با تعداد ۱۴ واحد ۱۰۰ متری نیاز به پمپ‌هایی با توان ۲ اسب بخار است.
دسترسی به بهترین پمپ‌های آب خانگی و همچنین قطعات یدکی آنها با وجود واسطه گران و درنتیجه قیمت‌های زیاد بازار کمی دشوار است. شرکت‌هایی همچون پارسا سیل نوین صنعت ایرانیان جزو بهترین و شناخته شده‌ترین شرکت‌هایی هستند که محصولاتی درجه یک و قیمت ارزان به فروش می‌رسانند. برای کسب اطلاعات بیشتر یا جهت سفارش می‌توانید به صفحه اصلی سایت ما مراجعه کنید.

بهترین مدل‌های پمپ آب خانگی

اگر به دنبال بهترین پمپ آب خانگی ایرانی هستید، ابتدا باید با مدل‌های مختلف این پمپ با مشخصات مختلف آشنا شوید. شناخت دقیق ویژگی و امکانات این محصولات و علاوه بر آن، مکتوب کردن نیاز‌های خود، سبب می‌شود تا بهترین محصول ممکن برای محیط خود را تهیه نمایید. در ادامه بهترین مدل‌های پمپ آب خانگی شرح داده می‌شوند.

مدل خودمکش

از پرکاربردترین مدل‌های های موجود در بازار می‌توان به مدل‌های خودمکش با پره‌های دو طرفه اشاره کرد. این پره‌ها که در دو طرفین دستگاه قرار گرفته‌اند، در داخل یک مجرای حلقه‌ای شکل نصب هستند. در این مدل‌ها هرگز سیال از قسمت نوک پروانه خارج نمی‌شود، بلکه به قسمت پایین گردش دارد.

مدل گریز از مرکز

از پرکاربردترین مدل‌های خانگی می‌توان به پمپ گریز از مرکز یا سانتریفیوژ اشاره کرد. طراحی این دستگاه به گونه‌ای است که برای گردش آب انرژی جنبشی چرخشی را به انرژی هیدرودینامیکی تغییر می‌دهد. البته این پمپ‌ها در مدل‌های دیگر مشابه سانتریفیوژ جتی عمل می‌کنند و دارای دبی‌های بیشتری هستند.

مدل شناور

از بهترین پمپ آب خانگی ایرانی می‌توان به مدل‌های شناور با سطح کاربرد گسترده‌تر اشاره کرد. این دستگاه‌ها به صورت آب بندی طراحی شده‌اند که به صورت کامل در آب غوطه ور می‌مانند. در این دستگاه‌ آببن. مکانیکی فرآیند مکش صورت نمی‌گیرد، بلکه تنها کافیست تا آنها را در داخل آب قرار دهید تا انتقال صورت بگیرد. بد نیست بدانید که این مدل‌ها خود در دو نوع شناور باز و شناور لوله شاهی با مشخصات متنوع طراحی شده‌اند.

مدل تقویت کننده فشار

مدل‌های تقویت کننده فشار را با نام بوستر پمپ نیز می‌شناسد که از آنها برای تامین جریان پرفشار آب مصرفی منزل استفاده می‌کنند. این دستگاه می‌تواند فشار آب را به سطح تنظیم شده کاهش دهد و در نتیجه به صورت خودکار فرآیند پمپاژ آن صورت بگیرد.

مدل‌های کمپرسور چاهی

امروزه برای برداشت آب از چاه‌هایی با عمق زیاد معمولاً از پمپ‌های کمپرسور چاهی با قدرت عالی استفاده می‌کنند. در این دستگاه به منظور بالا آمدن آب از عمق زیاد از فشار هوا استفاده می‌شود.
مدل‌های کمپرسور چاهی

مهمترین قطعه یدکی تمامی پمپ‌های آب خانگی

تمامی مدل‌های مختلف پمپ به ویژه بهترین پمپ آب خانگی ایرانی از قطعات بسیار مختلفی تشکیل شده‌اند. مکانیکال سیل جزو یکی از قطعات پرکاربرد برای تمامی پمپ‌های آب موجود در بازار است. این قطعه پرکاربرد با نام آب بندی مکانیکی، فیبروفنر یا سیل مکانیکی نیز شهرت دارد. از مکانیکال سیل به منظور نگهداری سیال محفظه‌ای استفاده می‌کنند که همچنین نوعی شفت دوار نیز از آن عبور کرده است.
 به طور کلی در تمامی قطعاتی که شفت دوار نصب شده، باید نوعی آببند مکانیکی نیز صورت بگیرد. از مزایای مهم خرید چنین قطعاتی این است که می‌توانید به راحتی آن را برای تمامی مدل‌های مختلف پمپ در هر برند، مدل و با هر مشخصاتی استفاده کنید.
فیبر و فنر وظیفه جلوگیری از نشت جامدات، مایعات و حتی گازها را به عهده دارند. این قطعات از دو سطح صاف به دو صورت ثابت  متحرک تشکیل شده‌اند که هر دو روی محور گردش پمپ قرار می‌گیرند.

نتیجه

مدل‌های بسیار مختلفی از پمپ آب خانگی برای ساختمان‌هایی با تعداد واحدهای مختلف طراحی شده‌اند. مدل‌های خانگی نیز خود از نظر مشخصات فنی به تنوع زیادی تقسیم می‌شوند. انتخاب نوع برند پمپ به ویژه برندهای ایرانی برای مشتریان مهم است. هم اکنون برندهای بسیار معتبر و قدرتمندی از بهترین پمپ‌های خانگی در بازار وجود دارد که می‌توانید با خیالی آسوده آنها را از شرکت‌های معتبر تهیه کنید.
شرکت‌هایی نظیر پارساسیل نوین صنعت ایرانیان یکی از معتبرترین شرکت‌هایی است که شما کاربران عزیز قطعات یدکی پرکاربرد انواع پمپ‌های آب خانگی را می‌توانید از این مجموعه بخرید. برای خرید قطعاتی همچون خرید مکانیکال سیل مناسب پمپ های ایرانی با کیفیت عالی و قیمت ارزان می‌توانید وارد قسمت خرید سایت شده و در کمترین مدت زمان ممکن، تهیه کنید. همین حالا قطعات یدکی بهترین پمپ آب خانگی ایرانی همچون فیبر و فنر را می‌توانید به صورت آنلاین و بدون واسطه از این مجموعه معتبر تهیه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *